Ułatwienia dostępu

   TELEFON

81 8868226

   EMAIL

poczta@zs2a.pulawy.pl

Oświadczenie o ochronie prywatności firmy Microsoft

Oświadczenie o ochronie prywatności Firmy Microsoft

Poufność Twoich informacji jest dla nas ważna. W niniejszym oświadczeniu o ochronie prywatności wyjaśniono, jakie dane osobowe przetwarza firma Microsoft, a także jak je przetwarza i w jakich celach.

Firma Microsoft oferuje wiele różnych produktów — od oprogramowania serwerowego wspierającego działanie przedsiębiorstw na całym świecie, przez urządzenia do użytku domowego i oprogramowanie do stosowania w szkołach i na uczelniach, aż po usługi dla deweloperów służące do tworzenia i hostowania nowych aplikacji. Odniesienia do produktów firmy Microsoft zawarte w niniejszym oświadczeniu obejmują usługi, witryny internetowe, aplikacje, oprogramowanie, serwery i urządzenia firmy Microsoft.

Zamieszczone w tym oświadczeniu sekcje ze szczegółami technicznymi zawierają dodatkowe istotne informacje. To oświadczenie dotyczy interakcji użytkownika z firmą Microsoft oraz wymienionych poniżej produktów Microsoft, a także innych produktów Microsoft, w których oświadczenie jest wyświetlane.

 WIĘCEJ W LINKU

https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement

 

 

 

 

 

Klauzule dotyczące spełniania obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO

Klauzula informacyjna ogólna - przepis prawa

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach (ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy, Telefon: (81) 886-82-26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania działalności dydaktycznej, opiekuńczej, wychowawczej jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2016 Prawo Oświatowe.
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu..
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Klauzula informacyjna - umowa.

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach (ul. Jaworowa 1, 24-100 Puławy, Telefon: (81) 886-82-26, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej
    (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,
    w tym przepisów archiwalnych.
  5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  6. Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
    • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
    • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  8. Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
  9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Featured

Informacja o zmianie inspektora ochrony danych.

INFORMACJA

 Na podstawie art. 37 ust. 1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w zw. z art. 11 Ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych  Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Puławach  wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Panią Aleksandrę Jarocką, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych,  za pośrednictwem adresu email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie na adres Administratora.

Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego

Regulamin

funkcjonowania monitoringu wizyjnego

w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach

 § 1.

Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach (dalej: regulamin) określa cel i zasady funkcjonowania systemu monitoringu wizyjnego, obszar objęty monitoringiem wizyjnym, reguły rejestracji i przechowywania zapisu z kamer, sposób ich zabezpieczenia, tryb udostępniania danych z zapisu z kamer oraz środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony przechowywanych nagrań obrazu oraz danych osobowych uczniów, pracowników i innych osób, których w wyniku tych nagrań można zidentyfikować, uzyskanych w wyniku monitoringu.

§ 2.

Celem monitoringu wizyjnego jest zapewnienie bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz ochrona mienia w Zespole Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach (dalej: Szkoła).

§ 3.

3. Administratorem systemu monitoringu wizyjnego jest Dyrektor Zespołu Szkół nr 2 w Puławach.

§ 4.

1. System monitoringu wizyjnego obejmuje pomieszczenia Szkoły położone w Puławach przy ul. Jaworowa 1 oraz teren wokół Szkoły.

Monitoring wizyjny nie obejmuje: pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze; pomieszczeń, w których uczniom jest udzielana pomoc psychologiczno-pedagogiczna; pomieszczeń przeznaczonych do odpoczynku i rekreacji pracowników; pomieszczeń sanitarnohigienicznych; gabinetu profilaktyki zdrowotnej; szatni i przebieralni. Monitoring nie stanowi środka nadzoru nad jakością wykonywania pracy przez pracowników Szkoły.

2. System monitoringu wizyjnego składa się z:

 1) kamer rejestrujących obraz,

 2)  urządzenia rejestrującego i zapisującego obraz na nośniku fizycznym,

 3)  stacji monitorowania umożliwiającej podgląd rejestrowanego obrazu.

 3. Urządzenie rejestrujące oraz stacja monitorowania znajdują się w pomieszczeniach budynku Szkoły w Puławach przy ul. Jaworowa 1.
Drzwi do pomieszczenia co najmniej zwykłe – nie przeciwpożarowe, nie antywłamaniowe, zamki w drzwiach do pomieszczenia co najmniej zwykłe – nie antywłamaniowe; pomieszczenie zabezpieczone przed skutkami pożaru za pomocą wolnostojącej gaśnicy zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż. Dostęp do pomieszczenia posiadają tylko osoby upoważnione przez Dyrektora Szkoły. Dostęp do danych z monitoringu posiadają tylko osoby upoważnione pisemnie przez Dyrektora Szkoły. Dostęp do urządzenia rejestrującego zabezpieczony jest indywidualnym loginem i hasłem.

6. Monitoring funkcjonuje całodobowo.

7. Rejestracji podlega obraz z kamer monitoringu, bez rejestracji dźwięku.

8. Zapisy z kamer przechowywane są przez okres do dwóch tygodni, a następnie dane ulegają usunięciu poprzez nadpisanie danych na urządzeniu rejestrującym.

§ 5.

 1. Informacja o funkcjonowaniu monitoringu wizyjnego podawana jest poprzez rozmieszczenie tablic z piktogramem kamery na terenie i przy wejściach do budynku Szkoły.

Na tablicach ogłoszeń Szkoły, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły https://sppulawy.bip.lubelskie.pl/index.php?id=628 oraz na stronie internetowej Szkoły  https://www.zs2.pulawy.pl  zamieszcza się następującą informację:


"Zespół Szkół nr 2 w Puławach prowadzi monitoring wizyjny pomieszczeń Szkoły oraz terenu wokół Szkoły w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz ochrony mienia Szkoły. Podstawę prawną wprowadzenia monitoringu stanowi art. 108a ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.).

Administratorem systemu monitoringu jest Dyrektor Zespół Szkół nr 2 w Puławach.  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest możliwy pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres do 2 tygodni. Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego oraz odpowiednia Karta informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Szkoły https://www.zs2.pulawy.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szkoły".


3. Przed dopuszczeniem do wykonywania obowiązków służbowych, każda osoba otrzymuje na piśmie następującą informację:

" Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Puławach prowadzi monitoring wizyjny pomieszczeń Szkoły oraz terenu wokół Szkoły w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i pracowników oraz ochrony mienia Szkoły. Podstawę prawną wprowadzenia monitoringu stanowi art. 108a ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.).

Administratorem systemu monitoringu jest Dyrektor Szkoły. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Jarosław Czerw, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Zapisy z monitoringu przechowywane będą przez okres do 2 tygodni. Odbiorcami danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.

Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego oraz odpowiednia Karta informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Szkoły https://www.zs2.pulawy.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły".

4. Informacja, o której mowa w ust. 2 podawana jest do wiadomości uczniów i pracowników Szkoły poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń Szkoły, nie później niż 14 dni przed uruchomieniem monitoringu.

§ 6.

Dostęp do obrazu i zapisu monitoringu mają: Dyrektor Szkoły, osoby upoważnione pisemnie przez Dyrektora Szkoły, a ponadto pracownicy przedsiębiorstw świadczących usługi ochrony osób i mienia oraz świadczących usługi konserwacji urządzeń monitorujących na podstawie umowy powierzenia danych osobowych zawartej ze Szkołą. Osoby te zobowiązane są do przestrzegania przepisów prawa w zakresie danych osobowych.

§ 7.

  1. Dane zarejestrowane w ramach monitoringu wizyjnego nie stanowią informacji publicznej i nie podlegają udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn. z 2018 r. poz. 1330).
  2. Zapis z systemu monitoringu wizyjnego może być udostępniony wyłącznie uprawnionym podmiotom w zakresie prowadzonych przez te podmioty postępowań, na podstawie pisemnego wniosku za zgodą Dyrektora Szkoły.
  3. Osoba zainteresowana zabezpieczeniem zapisu z monitoringu wizyjnego na potrzeby przyszłego postępowania może zwrócić się do Dyrektora Szkoły z pisemnym wnioskiem o sporządzenie jego kopii, wskazując dokładną datę, a także czas i miejsce zdarzenia.
  4. Kopia sporządzona na pisemny wniosek osoby zainteresowanej przechowywana jest w zamkniętym pomieszczeniu i udostępniania uprawnionym podmiotom.
  5. Drzwi do pomieszczenia, w którym przechowywane są kopie - co najmniej zwykłe – nie przeciwpożarowe, nie antywłamaniowe, zamki w drzwiach do pomieszczenia co najmniej zwykłe – nie antywłamaniowe; pomieszczenie zabezpieczone przed skutkami pożaru za pomocą wolnostojącej gaśnicy zgodnie z obowiązującymi przepisami p.poż. Dostęp do pomieszczenia posiadają tylko osoby upoważnione przez Dyrektora Szkoły. Szafki, w których przechowuje się kopie co najmniej solidnej konstrukcji zamykane na klucz lub szafy metalowe.
  6. W przypadku bezczynności uprawnionych podmiotów kopia jest niszczona po upływie sześciu miesięcy od dnia jej sporządzenia, a z czynności tej sporządza się protokół.
  7. Zapis z monitoringu wizyjnego wydawany jest za pokwitowaniem.
  8. Kopie zapisu z monitoringu podlegają zaewidencjonowaniu w rejestrze obejmującym następujące informacje:
    1. numer porządkowy kopii,
    2. okres, którego dotyczy nagranie,
    3. źródło nagrania, np. kamera nr .......,
    4. datę wykonania kopii,
    5. dane i podpis osoby, która sporządziła kopię,
    6. w przypadku wydania kopii - dane podmiotu, któremu udostępniono zapis,
    7. w przypadku zniszczenia kopii - datę zniszczenia i podpis osoby, która kopię zniszczyła.

 § 8.

Niniejszy Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego oraz odpowiednia Karta informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych są zamieszczone na stronie internetowej https://www.zs2.pulawy.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA COOKIES

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies jest operator Serwisu Zespół Szkół nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkjowskiego w Puławach z siedzibą w Puławach pod adresem Jaworowa 1.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych - w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

  • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

9. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Kontakt

Zespół Szkół nr 2 w Puławach
Tel/fax. 818868226
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Administrator serwisu
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opracowano na podstawie: IAB Polska.